ציורי קיר למטבח

עיצוב חדרי ביתנו הינו גורם חשוב בהרגשת הנוחיות בבית שלנו, העובדה שאנחנו מעצבים את החדרים כפי שאנחנו רוצים ומקנים להם מראה עם מגע משלנו הינו חלק מכריע ממה שגורם לנו להרגיש את האווירה הביתית והשהות הנעימה בביתנו. כיום ניתן לעצב את הבית במגוון רחב של דרכים, ניתן לבחור צבעים מעניינים לקירות ובכך לגרום לכל חדר להשרות אווירה שונה, אנו נרכוש, ניצור ונסדר את הריהוט לפי רצוננו ובכך ניצור עיצובים מקוריים ומעניינים לכל בית ובית.

מאיפה מתחילים?

לכל חדר בבית ישנו תפקיד שונה, ובהתאם לכך סביר להניח שכל חדר יהיה מעוצב אחרת, ניתן כמובן ליצור מוטיב כללי לכל העיצוב של הבית, לדוגמא עיצוב בית כפרי, אשר יכלול מגוון רחב של קישוטי עץ וייתן אווירה טבעית לבית כולו. המטבח בפרט הינו חדר מיוחד בכל בית, החל מתפקידו השונה לחלוטין אשר מיועד בעיקר לבישול, אפייה ואחסון מזון. גם העיצובים אשר ניתן ליצור במטבח הינם רבים ומגוונים, השיש, המקרר והתנור, השולחן ואף התאורה, כולם משחקים משחק מכריע בעיצוב הסופי של המטבח. הקירות, כפי שהוזכרו כבר, גם הם נותנים את חלקם הרב במראה הכללי של החדר, ניתן לשלב בהם מגוון רחב של צבעים, לתלות תמונות ומדפים אשר ישנו את אופי החדר לחלוטין, ישנה אפילו אופציה מעניינת של מדבקות קיר, אך לא רבים שוקלים לשלב את האומנות הזו דווקא באופן מעט שונה, ציורי קיר.

מה מיוחד במטבח עם ציורי קיר?

ציורי קיר למטבח הינו כלי מעניין ומקורי מאד לעיצוב המטבח שלכם, היתרונות בהם הינם רבים; תחילה ציורי קיר הינה אופציה מקורית מאד, כפי שכבר הוזכר, ציורי קיר הינו משהו שאין אנו פוגשים בכל בית, ציור קיר במטבח מקנה באופן מיידי עיצוב שונה מאד למטבח שלכם מכלל המטבחים הקיים. ציורי קיר מאפשרים גמישות רבה מאד בכל הנוגע לאופן בו אתם רוצים שיראו, בניגוד לתליית תמונה אשר מוכנה מראש, אשר גם זאת הינה אופציה מקסימה לעיצוב, ציור קיר בהזמנה אישית יכול בקלות רבה לספק את רצונכם המדויק ולהוציא לפועל את העיצוב אותו אתם רוצים. מעבר לכך ציורי קיר במטבח אינם מוסיפים נפח לקיר, דבר הגורר כי לא תצטרכו לבצע חורים ולא תוסיפו עמל נוסף בעבודות הניקיון. אם קונים מטבחים במבצע למשל, שהם בדרך כלל פחות מיוחדים, ציורי קיר יכולים להפוך אותך לאטרקטיביים יותר.

ציורי קיר – איך משמרים?

כמובן שישנו גם חיסרון בציורי קיר והינו כי ברגע שתרצו לבצע צביעת קיר מחדש, ואף החלפת צבע הקירות במטבח, יהיה חבל מאד לצבוע על הציור, אך בו זמנית הדבר אומר גם כי ניתן לשנות ולאלתר את ציורי הקיר הללו באופן מוחלט. תמיד תוכלו לדבר עם אומן מקצועי אשר מספק שירותי ציור על קירות בכל הנוגע לעתיד הציור ולאופן שימורו והעתקו במידת הצורך.