ג'ני

עוד כילדה בלטו כישוריה האומנותיים של הציירת ג'ני אלישר רומנו . את דרכה האומנותית והמקצועית החלה בדרך המסורתית כשוליית האמן דודו גרשטיין. דרך העבודה בסטודיו ובצמוד לאמן, נחשפה ג'ני לעולם של צבע וסגנונות הבעה אומנותיים ייחודיים. בהדרגה גילתה ג'ני את העולם הקסום של ציורי הקיר ועם הולדת ילדיה נפתח עבורה עולם שלם של אפשרויות ליצירת סביבה מדהימה של ציורי קיר עבור ילדים, פעוטות ונוער.

ג'ני מבצעת את ציורי הקיר הייחודיים שלה במגוון טכניקות החל בשיטות מסורתיות של ציורי קיר, דרך ציורי קיר אבסטרקטיים ועד ציורי קיר לעסקים.

התגובות על עבודותיה של ג'ני נעות בין התפעלות לבין שמחה ואושר. ציורי הקיר של ג'ני מכניסים לבית ולעסק אווירה אופטימית, שמחה וחוויתית.

האני מאמין של ג'ני אומר כי ילד הגדל בחדר מעוטר בציורי קיר, גדל בסביבה יצירתית המפתחת את המחשבה והדמיון.

ג'ני מתמחה בציורי קיר לחדרי ילדים, פעוטות ונוער. בחירת הציור מתבצעת במעין הפנינג משפחתי אשר במהלכו נבחר ציור הקיר, בין אם מדובר בציורי קיר של דמויות מאגדות ילדים ועד ציורים של דמויות קומיקס, דמויות וסמלים מעולם הספורט ועוד.

ג'ני מבצעת גם ציורי קיר לעסקים, ציורי קיר למוסדות וציורי קיר בגני ילדים. כל העבודות מתבצעות בצבעים ידידותיים לסביבה, רחיצים ועמידים לשנים רבות.

בשנים האחרונות למדה ג'ני עיצוב פנים והיא משלבת את הידע שרכשה בעולם העיצוב עם הידע האומנותי ליצירת סביבה מדהימה ביופייה המשתלבת באופן משולם בכל חדר.

סרטון קצר להצגת אופן עבודתה של ג'ני:

 

 

לצפייה בציורי קיר המוצגים בגלריה:

[maincatlist]

לעבור ישירות לדף הבית: ציורי קיר